onsdag den 21. september 2011

En Fucking Flink voksdug!

Et indlæg på en fantastisk fin blog - bareWUNDERBAR - førte for mange til en forelskelse i en meget fin retro voksdug, hvilket også skete for mig! Nu har jeg været så heldig, at mine forældres ene underbo, Helle, har købt den til mig hos Plint i Købmagergade i KBH - det er da bare fucking flinkt!

























Og nu vi er ved det, hvis du endnu ikke har stiftet bekendtskab med Lars Ap's bog "Fucking flink" eller meldt dig ind i hans gruppe på Facebook, så gør dig selv og din næste den tjeneste at gøre det, så danskerne kan blive et flinkere folk :-)

Og ha' så en rigtig dejlig dag og en god morgen :-)

1 kommentar:

  1. Hejsa

    Tusind tak for dit link på bloggen, jeg må fluks tjekke det ud.... elsker de elefanter der...

    Og nu kan jeg så lige se noget her hos dig... Noget jeg også selv har LEdt og ledt længe efter... Nemlig denne voksdug... Vil bare SÅ gerne selv ha noget af den til vores bord.

    Tror du på nogen måde det kan lade sig gøre hende du kender ku gide købe noget for mig???

    KH Louise

    PS: mail mig evt. meget gerne på ltjo79@hafnet.dk

    mortilmernee :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...