tirsdag den 25. oktober 2011

Dejlige pakker

I dag har jeg fået denne fine pakke med posten fra Karina, der har bloggen Uglemors Verden:

























Vi har byttet stof med hinanden, og jeg er såååå glad for mit fine stof - og de tre ekstra stykker, som hun har været så sød at give mig, passer perfekt til nogle nye pixibogsetuier, så 1000 tak for dem :-)

Vil også lige vise jer, hvad min søster har været så sød at købe til mig i Søstrene Grenes i Roskilde: noget dejligt papir (måske til sættekasser, hvis manden kan overtales til, at det er en fantastisk idé til ungerne, he he!) og muffinsforme i silikone, der skal limes på Helenas cupcakes i filt i stedet for formene i papir, da de ikke holder til, at David også gerne vil lege med dem:

Papiret kostede 14,88 kr./blokken og muffinsformene 19,96 kr./pk.

2 kommentarer:

  1. Glæder mig at høre du er blevet glad for pakken ;) og fedt at du kan bruge de ekstra stoffer til noget også, det ene stykke var jo ret lille :)

    Og hvor skønt med en søster der lige kommer et smut forbi søstrene, kunne virkelig godt bruge nogle af de fine silikoneforme, men nærmeste søstrene er i Næstved :(

    SvarSlet
  2. åhh søstrene, de kan bare, fine ting du har fanget. Tror jeg må en tur forbi også!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...