torsdag den 6. oktober 2011

Efterårs Ta-Da #2

Sidste uges To-Do er nu klaret, og jeg kan stolt præsentere et par bukser til min mellemste Bukkebruse, David:


Buksetrolden agerede model for et par Smarties - godt, at de ikke får slik så tit, så nogle chokoladepastiller i den lille buttede hånd er noget ganske særligt, som skal gemmes godt, så de holder så længe som muligt...

Når ungerne bliver større, er det vel snarere 100,-, der skal til, for at få de sløve teenagere op af sofaen :-)

Bukserne er blevet indviet idag, og de ser ud til at være blevet godkendt af den lille mand - i hvert fald at dømme efter mængden af legetøj, der er blevet stoppet ned i de dejlig store lommer ;-)

Endnu en gang tak til min dejlige kollega KrusPersille, der jo har foræret mig stoffet - skønt, at der er nogle, der tænker på mig og ved, at jeg holder meget af genbrug - altså på den fede måde!




12 kommentarer:

  1. Virkelig flotte - dejligt med genbrug på den måde :-)

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Tak, for rosen - jeg er også godt tilfreds med resultatet - og ja genbrug på denne måde holder jeg meget af :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine! Flot resultat :)

    SvarSlet
  4. Hej Søde
    Han er skøøøn i de bukser! Lige David ;O)
    Knuz

    SvarSlet
  5. Camilla - tak, skal du have - kan se, at du selv har været ret flittig ;-)

    Rikke - :o) ja, helt klart David med skruetrækkere, møtrikker osv. i lommerne - og billederne taler vist for sig selv, om at krudtuglen ikke sådan lige sidder/står stille ret længe af gangen! Der skulle også lige rulles og laves mærkelige lyde undervejs i photoshootet, tsk tsk for en tosse ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine! Skøn buksemodel med de store lommer!! Og de ser ud til at sidde godt på din søde dreng :-)

    SvarSlet
  7. Så fine bukser, skøn model og lækkert stof du der har fået :)

    SvarSlet
  8. sikke fine bukser du fik ud af stoffet, og modellen i bukserne er alle smarties værd, han er jo pragtfuld

    SvarSlet
  9. Bebe - 1000 tak og ja, det er et rigtig godt mønster, som både sidder godt og er nemt at sy ;-)

    Uglemors verden - ja, jeg synes også selv, at jeg har været ret heldig med det hele :-D

    Lotte - 1000 tak - og ja, han er en dejlig krudtugle min David, og jeg stikker ham gerne lidt flere smarties med alle de roser, vi begge to snart har fået for ham og hans bukser ;-)

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte! Og en rigtig sød model!

    SvarSlet
  11. Flotte bukser! Jeg kan godt forstå, at han er glad for de lommer; der ser ud til at være plads til mange gode ting i dem. ;)

    SvarSlet
  12. Pernille - :o)

    Filibaba - 1000 tak; jeg må nok hellere huske at kigge dybt i lommerne, inden jeg vasker bukserne, for hvem ved hvilke skatte, der har gemt sig i dem ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...