torsdag den 13. oktober 2011

Efterårs Ta-Da #3: En give away :-)

Så blev der ryddet op i kisten med stof, og ud kom der denne lille give away, som jeg håber, at du har lyst til at være med på, for det vil være så hyggeligt at møde flere søde mennesker på min blog :-)

Der er ikke 1 men hele 3 heldige vindere, da du kan vælge mellem et sæt sengetøj til dukkevognen, en opbevaringspose til lillemandens legetøj (begge dele syet af nyt og retro stof), eller uroen med de tre Rie Elise Larsen look a like fugle:

OBS: VINDERNE ER FUNDET OG KAN SES I INDLÆGGET HER


















Sådan deltager du:
Der er mulighed for at deltage med op til 3 lodder:
  1. lod : Du skal melde dig som fast læser (eller du er allerede) her på bloggen, samt lægge en kommentar under indlægget
  2. lodder: Som ovenstående samt linke fra din egen blog (lån billedet)
  3. lodder: Som de to ovenstående samt lave et lille indlæg om konkurrencen på din egen blog
*Du kan selvfølgelig også deltage, selvom du ikke har en blog, men så husk at skrive din e-mail adresse i din kommentar.

Skriv venligst, hvor mange lodder, du gerne vil kaste i puljen, og hvad du gerne vil vinde ;-)


*Jeg trækker de heldige vindere mandag d. 14/11*


Du kan se flere billeder af det, der kan blive din præmie, herunder:

Puden måler ca. 20x20 cm og dynen ca. 31x27 cm


Posen måler ca. 35x44 cm og strammes med anoraksnor

Uroen består af tre fugle, der hænger under hinanden (fuld længde ca. 130 cm)




























Og her er kisten før og efter:







Det blev da ganske fint, hvis jeg selv skal sige det, men jeg må hellere til at sy noget vintertøj til ungerne, så noget af mit babyfløjl og velour kan komme væk, for det fylder altså ret meget - og der skulle jo gerne være plads til lidt nyt også ;-)

43 kommentarer:

  1. 3 lodder til mig :o)

    håber jeg vinder Dukke sengetøjet :O)

    Kunz

    SvarSlet
  2. Sikke en hyggelig måde at rydde op på ;)

    Jeg er med på 3 lodder (skal bare lige finde ud af at linke, hmm...)

    Håber at vinde stofposen til lillemanden ;)

    SvarSlet
  3. Rikke - ja, det kunne være fint til Nickeline ;-)

    Uglemors verden - ja, ikke - gid det også var sådan med støvsugning :-D Hvis du ikke vinder, så kommer der jo heldigvis snart mere af bilstoffet med posten til dig ;-)

    SvarSlet
  4. Sorry Rikke-pigen, men jeg går altså også efter dukkesengetøjet. Melder dog kun ind med et enkelt lod - har jo ingen blog - ENDNU!!!
    Knus

    SvarSlet
  5. Nej stop det sengetøj vil jeg altså meget gerne vinde *SMIL* smider 2 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  6. Sikke fin giveaway - to lodder til mig, tak:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  7. Mette - velkommen i kampen - og tak for inspirationen til blomsterpuden, som jeg i den store version har beundret på din blog :-)

    Anna - 1000 tak - du glemte at skrive, hvad du helst kunne tænke dig at vinde ;-)

    SvarSlet
  8. Camilla - super - hvad vil du helst vinde?

    SvarSlet
  9. 2 lodder til mig, og det er sengetøjet jeg ønsker mig haps haps haps

    SvarSlet
  10. Uha, 1 lod til mig!! Vil rigtig gerne vinde sengesættet

    SvarSlet
  11. Ih, hvor fint. 1 lod til mig :) Jeg håber på at vinde posen - den er virkelig fin

    SvarSlet
  12. IIHhhh suk, det sengetøj ville være så fint på pigernes værelse, det har du ret i.

    Jeg deltager med et lod:-)

    SvarSlet
  13. Jeg vil da også meget gerne deltage med 2 lodder :o) Super fine ting.

    SvarSlet
  14. Har precis hittat till din blogg o jag gillar den. Klart jag är med. En lott till mig tack : ) Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  15. Hvis man nu skriver en gang til..... Kan man så få et lod mere?? Kan se der er hård kamp om sengetøjet :D

    SvarSlet
  16. Jeg må vel hellere også deltage med 1 lod ;-)
    Der er vist størst sandsynlighed for at vinde fuglene, så dem napper jeg :-)

    SvarSlet
  17. 2 lodder til mig, glæder mig til at følge dig!

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne deltage med 1 lod om dukkesengetøjet. Det er da alt for fint!

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  19. jeg kaster 2 lodder i puljen i håb om at vinde dukkesengetøjet.
    Gitte

    SvarSlet
  20. Sikke ordentlig din kiste er blevet. :) Jeg håber på, at to lodder er nok til at vinde dukkesengetøjet.

    Jeg er glad for at være ny fast læser af din blog. :)

    SvarSlet
  21. jag är med på 2 lotter och hoppas vinna sängkläder till dockvagnen :)

    SvarSlet
  22. Hvor er det dejligt at se så mange nye ansigter på bloggen - velkommen til - og held og lykke med at vinde :-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Jeg håber på at vinde sengetøj til dukkevognen :o)

    SvarSlet
  24. jeg vil gerne vinde sengetøjet
    1 lod til mig, jeg håber at jeg er heldig :) *krydser fingre*

    SvarSlet
  25. Hejhej!

    Jag är med på 3 lotter!
    Tack för en fin blogg
    Kram Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  26. obs!

    Se min bloggadress, inte blogspot utan blogg.se

    Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  27. jeg snupper 1 lod og er glad hvis jeg vinder noget af det du giver væk :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  28. 2 lodder til prinsessen, der gerne vil vinde uroen eller sengetøjet.

    SvarSlet
  29. Hei!
    Jeg vil gjerne være med i trekkningen med 1 lodd, har ikke egen blogg enda, men det kommer snart :-) Vinner jeg så ønsker jeg meg uroen med fuglene, flott!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - og skulle jeg være så heldig at vinde, så håber jeg at fugle-uroen flyver min vej :)

    SvarSlet
  31. Lækker lækker give away - jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :-) Du er meget velkommen til at kigge forbi hos mig på min blog.

    Ha en dejlig aften
    Frk.Munk

    SvarSlet
  32. Jag är gärna med på två lotter. Tror att jag allra helst skulle vilja ha påsen.

    SvarSlet
  33. Ja, det var da en skøn Give Away - jeg krydser fingre for den lille stoftaske! Lad mig straks være med på 2 lodder, tak ;-)

    Maja
    http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  34. Klart jag är med. En lott till mig tack : )
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  35. Er med på et enkelt lille lod

    SvarSlet
  36. Sikke fine sager går helt sikkert efter posen, sådan en står jeg lige og mangler!!!

    Sikke en lækker kiste, ser ud til den gemmer på mange skatte:)

    Deltager med 1 lod:)

    Vh Mette

    SvarSlet
  37. Vil gerne deltage i din fine give away med 1 lod, melder mig som fast læser og glæder mig til at følge med her;)
    mvh Laila.

    SvarSlet
  38. Ih, lækre præmier! Jeg deltager med 1 lod og drømmer om at vinde den flotte pose til lillebror Oscar :o)
    Kh Berit

    SvarSlet
  39. Dejlig blog, jeg er helt sikkert på 2 lodder for det fine sengetøj (lillepigen putter dukker i flere timer!).

    Kreahilsner Charlotte

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...