torsdag den 6. oktober 2011

Efterårs To Do #3

Sidste omgang af To Do/Ta Da i denne omgang kommer ligesom Mette, der startede legen, til at stå i oprydningens tegn:

























Om det er kisten, der er for lille, om jeg er for langsom/dårlig til at få brugt mine mange stoffer til noget, eller jeg bare er en samler, skal jeg lade være op til jer at bedømme, men faktum er, at den snart ikke kan lukke mere ;-)

Jeg skal derfor have sorteret lidt - måske endda smidt noget ud, gisp! (= forære det væk, evt. til Helenas børnehave) - og også gerne have syet et par projekter, der længe har spøgt i mine tanker, men det må I vente med at se til på torsdag, når jeg siger TA DA!

2 kommentarer:

  1. Det må bestemt være kisten der er for lille :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det mener jeg altså også ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...