mandag den 3. oktober 2011

Give aways, jeg bare må vinde ;-)

Vicky, der har bloggen Mama Lola har i samarbejde med Retro & Vintage udloddet en fantastisk give away med retrostoffer og tapet, som jeg altså godt gad at vinde!


















Mia, der har bloggen Made by Mia Hansen, har fået en masse lækkerier fra butikken Husflid til hendes Give away, som jeg også godt kunne bruge:























Og så er der Mia bag bloggen Mamma Mia's Verden der ligeledes har været i gavehumør sammen med firmaet Paperwear, så her gad jeg altså godt vinde det skønne julepapir, for julen er jo liiiige om hjørnet:

Håber selvfølgelig, at jeg er heldig at vinde denne gang - ellers var det sjovt at være med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...