tirsdag den 25. oktober 2011

Ærteposer

I eftermiddags fik jeg syet 10 ærteposer i jersey og bomuldsstof til Helena og Davids børnehave, som de skal bruge, når de har rytmik. David og Helena har hjulpet med at komme fyldet i - 5 poser til hver - så der ikke kom sure miner ;-)

Det røde og brune stof med abstrakte blomster er bagsiden på poserne, og jerseystoffet med de fine motiver har jeg arvet fra en ældre dame, der ikke kunne se at sy længere. Fyldet er tørrede, flækkede gule ærter, så de kan ikke vaskes, men har en god tyngde, der gør dem gode at lege med.

Nu håber jeg, at de vækker lykke :-)

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er de flotte:) De ærter du putter, hvor får du fat i det henne? :)

    SvarSlet
  2. I vores lille lokale Spar købmand - de hedder gule flækærter og mærket er Landsbymøllen - gud, hvor det bare lyder som en på 80, der skal lave mad :-D

    SvarSlet
  3. De er så fine de poser. Tror jeg vil sy nogle til Olivia. :)

    SvarSlet
  4. Smukt arbejde, som altid og altid rumlig.. 3 børn og overskudt til at lave ting til andre, det er bare smukt!

    Knuz

    SvarSlet
  5. De er nemme at sy, og mine unger elsker at lege med dem, så det vil din Olivia sikkert også, frk. Friis ;-)

    Tak, søde Rikke - er altid den glade giver, når dem, der modtager, sætter stor pris på ens indsats - og det gør børnene jo :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...