søndag den 9. oktober 2011

- Så kom der sørme post igen!

Ihhhh, hvor var det spændende at åbne en blød pakke sent i går aftes, fordi manden tømte postkassen, da han gik aftentur med hunden - og vupti, der havde posten sørme været med en længe ventet pakke til mig!

I pakken var otte retrostoffer, som jeg har købt af Mirjam Theresa, der har bloggen Æbleblomst:



Pakken er primært købt pga. de tre stoffer herunder, som jeg synes er vældig fine:

























Hvis du har lyst til at bytte med nogle af de andre stoffer i pakken (primært de brune - jeg er vist ikke så meget en brun pige ;-)), så er du velkommen til at skrive en kommentar herunder ;-)

3 kommentarer:

  1. Hej Laila,

    Jeg kunne måske godt være interesseret i de 2 til venstre forneden på billedet, især det småmønstrede brune ;)

    Jeg har lige modtaget en blandet retropakke fra krudtuglens mor, alle fine, men ikke alle farvoritter, måske noget du kan bruge imellem - jeg kan lige smide et indlæg op, har også dem jeg tidligere har vist på bloggen fra Mia. Samt en del andet der ikke er retro ;)

    SvarSlet
  2. Hej Uglemor - det lyder spændende ;-)

    Jeg har forresten ledt og ledt efter mønsteret til stempelkandevarmeren, som jeg lovede dig, men jeg kan kun finde det, jeg har tegnet af, men ikke selve vejledningen, så jeg må lede videre, mens min ammehjerne kommer i tanke om, hvor jeg har det fra...

    SvarSlet
  3. Bare i orden, kender det kun alt for godt ;) lige nu er jeg strandet ved at jeg mangler mål på den kande der skal syes til - det er vist nok den store bodumkande - så overvejer simpelthen at køre en tur ud til svigermor, og tage en masse mål :D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...