søndag den 16. oktober 2011

- Så trækker vi stikket ud - og smutter på ferie!

De næste par dage vil jeg hygge mig sammen med ungerne, min søster og mine forældre i vores sommerhus på Sjællands Odde, mens manden vil hvile ørerne herhjemme og passe sit arbejde ;-)

Der bliver derfor lidt stille på bloggen, men jeg skal nok huske at tage lidt billeder, så I kan se, hvad vi har fået tiden til at gå med.

God efterårsferie til dig og din familie - hvis I altså holder det - og ellers god arbejdslyst :-)

Ture på stranden i det gode vejr, skal der nok blive masser af ;-)

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at hygge sammen med jer fra imorgen :-)

    SvarSlet
  2. Bare jeg kunne være med.. Ringer en af dagene! Hils Helena gøjen.. fra mig :-)

    Qnuz

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie - håber I rigtigt får nydt det ;-)

    SvarSlet
  4. Åh det lyder lækkert! Ha en dejlig tur. Så må vi håber din mor hr fundet stof tl dig fra stof og stil, når du kommer hjem ;0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...