fredag den 14. oktober 2011

Skønne pixi-bøger

Bliver nødt til enten selv at skulle i Lidl fra på torsdag eller må "banke" manden til det, for de her pixi-bøger må vi altså supplere samlingen med:

Billedet er sakset fra Lidls hjemmeside

























Jeg elsker nemlig Rasmus Klump, Peter Pedal og Mumitroldene og så koster de kun 7,-/stk. ;-) Ungerne er blevet rigtig glade for deres pixibogsetuier - ja, David sover endda med sit - så det er kun godt, at der er lidt at skifte med.

Nu vi er ved Mumi, har du så set, at Mac Donalds igen i år kører en kampagne med gode nordiske kvalitetsbørnebøger med i deres Happy Meal, og fra d. 28/10-3/11, kan man få "Vinter i Mumidalen"?














Der er også flere af de andre bøger, som ser gode ud, så jeg må vist et smut på "De gyldne buer" for at købe bøger - og et Happy Meal med i købet, selvom jeg vist er lidt for gammel til det...

5 kommentarer:

  1. Vi har de 2 nederste pixi-bøger, de er bare så skønne... Dem må I jage, ellers så skal jeg gerne jage dem her i Kalundborg også hvis de er væk i Holbæk :)

    Manden her er med på at lege kurér en dag i uge 43 ;)

    Ville gerne have vinter i mumidalen, men nærmeste MacD er Holbæk, heldige dig :)

    SvarSlet
  2. Prøver lige med endnu en kommentar..... for altså, har da aldrig hørt at man kan blive for gammel til et Happy Meal !!! ;o)

    SvarSlet
  3. Hey... nu er der hul igennem !!!! ;o)

    SvarSlet
  4. næææ jeg siger da bare TUSIND TAK FOR det, hvor fedt, med begge dele.

    DESVÆRRE har vi ikke en LIDL i nærheden, ku du mon lokkes til at købe lidt mumi pixi for mig, og sende dem mod Hedensted??? Jeg vil så gerne ha dem til pigerne...

    Men de gyldne måger, den kan jeg sagtens klare... og det blir endda en stor fornøjelse :-)

    SvarSlet
  5. Fik egentlig aldrig svaret, for så kom efterårsferien, men bedre sent end aldrig ;-)

    Manden fik fat i Mumibøger til os, men det var også de sidste! Jeg har dog lige set dem i Bog & Idé - 3 stk. for 25,- så måske har de dem også ved dig, Louise? Det er i hvert fald billigere, end hvis jeg skal sende til dig, og så kan du også selv se, om de er noget for dig ;-)

    Skal på MAC D imorgen efter lagersalg hos Småfolk, og jeg "ofrer" mig gerne for at skaffe en Mumibog til ungerne :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...