fredag den 7. oktober 2011

Tingfinderleg #19: Noget blødt

Noget blødt - det er min lille søn Filip, der er født d. 25/6 :-)

Filip i hans barnevogn her til morgen, efter vi har været nede at aflevere de to store



















Som alle andre mødre nok gør, synes jeg selvfølgelig, at mit barn er det 8. vidunder, og der er ikke grænser for, hvor fantastisk, han er; hans små fine fødder og hænder, der griber fat i mine, og hans bløde hud og hår, der bare indbyder til at blive kysset hele tiden...ja, intet under, at faderen sommetider bliver lidt jaloux over vores tætte bånd og min store kærlighed til den lille mand :-)

Nu er han snart 4 mdr., og på nogle punkter går alting bare så hurtigt, mens jeg på andre områder længes efter, når Filip bliver lidt større og knap så afhængig af mig, så jeg har lidt mere frihed...men med tre små børn på 4 år, 2 år og 3 mdr., så går der jo lang tid, inden jeg igen får lidt mere frihed til at gøre, hvad jeg synes er sjovt, og når jeg har lyst til det - men jeg vil ikke bytte dem væk for noget i verden!

Livet med børn er en stor følelsesmæssig rutsjebanetur med en masse op- og nedture, og jeg bliver aldrig den samme igen, som jeg var, før de kom ind i mit liv...Gennem graviditet, fødsel og moderskab gennemgår man en kæmpe forandring både fysisk og psykisk, der gør, at man på mange områder bliver blødere og mere rund, mens det indre kattedyr så sandelig også bliver vækket, og kløerne spidset ved det mindste tegn på, at nogle ikke vil ens børn det bedste, så watch out for mamma, for hun er ikke så blød eller blid, som hun ser ud til!

GRRRRRR og god morgen herfra ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser han dejlig ud - Ja den indre mor-tiger skal ingen komme i vejen for, det tror jeg alle mødre kan skrive under på ;)

    Du må meget gerne sende mig dit mønster på en kaffe varmer, det er så sødt af dig at tilbyde det - jeg har lagt en kontaktadresse ind på min side :) Og endnu en gang tak

    SvarSlet
  2. Tak - og ja mødre skal man passe på ;-)

    Jeg sender mønsteret på kaffevarmeren, når jeg får tid til at scanne det (forhåbentlig først i starten af næste uge), håber, at det er ok?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...