torsdag den 17. november 2011

Blogtræf og nyt stof

I dag har jeg haft besøg af Rikke, Abelikate, og Karina, Uglemors Verden, til et lille blogtræf.

Rikke og jeg kender hinanden i forvejen, da vi er kolleger og veninder, og Karina har vi lært at kende i Blogland, så i dag var første gang, at vi mødte hende i den virkelige verden. Det var super hyggeligt, og selvom vi snakkede mere, end vi var krea (som ellers var formålet med dagen), så har vi allerede nu aftalt, at vi skal ses igen i det nye år :-) Til den tid er jul og nytår nemlig vel overstået, og min finger er forhåbentlig helet og klar til kamp igen, og så skal der nørkles!

Rikke pralede af sine nye hæklekundskaber ;-) og fik nørklet nogle blomster til håreleastikker a la Kirkesjov, og vi fik kigget på stof til nogle slumretæpper til hendes to piger og også byttet lidt stof, så lidt krea var vi da. Karina fik tegnet mønster af til pixibogsetui, og vi snakkede lidt tips til syning af det, for tit er det altså nemmere, når man kan se det i virkeligheden end på billeder i en DIY.

Så 1000 tak for en hyggeligt dag til jer to "blogtøser" - det var rigtig dejligt at se jer begge :-)

Jeg måtte jo nøjes med at drikke the, tage mig af Filip og snakke - men det er jeg også ret god til! - og så kunne jeg også glæde mig over, at posten kom med min pakke med børnestoffer fra Maria, Retro & Vintage:

3 kommentarer:

  1. 1000 tak for en fantastisk dag :) glæder mig allerede til næste gang!

    Qnuz

    SvarSlet
  2. Også 1000 tak for en fantastisk dag herfra - så hyggeligt, glæder mig allerede til næste gang :)

    SvarSlet
  3. Jeg lægger gerne hus til igen, så vi må lige mailes ved ang. en dag i det nye år ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...