onsdag den 23. november 2011

Indrømmet - jeg blev fristet!

I sidste uge havde Fikst, der er eneforhandler af Blafre stof i Danmark, det tilbud, at hvis man bestilte min. 1 meter af stoffet, så blev det tilsendt, i stedet for at man skulle afhente det i deres butik i Hillerød.

Med en meterpris på 250,- er det jo ikke lige verdens billigste stof, og jeg havde snakket lidt med Rikke, om vi evt. skulle dele, men vi blev enige om, at vi altid kunne køre en tur til Hillerød og se butikken...det var så lige, indtil jeg så denne nederdel på Blafres hjemmeside, for så måtte jeg bare have de røde elefanter, og jeg kom til at bestille 1 meter hos Fikst ;-)

I dag landede det så i postkassen med en lille hilsen fra Rikke, der er indehaver af Fikst, og nøj hvor er det altså fint :-) Jeg glæder mig allerede til at få tid til at sy lidt, for jeg vil gerne sy en julenederdel til Helena a la Blafres model og også gerne en ny adventssok a la Kasparas, men lige nu er det mest pasning af syge børn, der fylder min hverdag, men forhåbentlig bliver der tid inden jul...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...