tirsdag den 29. november 2011

Julegaver #1

Der er i øjeblikket fuld gang i Krea-Uglens systue, for jeg elsker at give hjemmelavede gaver til jul :-)

Her er sidste nye skud på stammen: en pude til Helena syet af retrostoffer fra Retro & Vintage, Uglemors Verden og byPehrson. Jeg har brugt vejledningen til at sy lynlås i fra Kirkesjov, og det fungerede ret godt, hvis jeg selv skal sige det ;-)

Den passer perfekt til den lilla farve, som Helena selv har valgt til sit nye tøseværelse (hun overtog værelset, hvor vi før havde kontor, da Filip blev født), og til sengetæppet, som hun også skal have i julegave.

Helenas elskede Ninus kom også med som model, da hun har fået ny strikket trøje og hue, som min mor købte til hende af en ældre dame på Tuse Næs Julemarked i søndags til den fyrstelige sum af 40,-












3 kommentarer:

  1. Så fin den er - se sådan havde jeg jo aldrig fået tænkt at det stykke stof kunne bruges, så fint - er glad for at du har kunnet bruge det, i stedet for det ligger og samler støv på min hylde ;)

    SvarSlet
  2. Super flot ! Jeg må til at få lagt mine ting på bloggen.. Men syntes tiden går med jule tamtam og legeaftaler til børene.

    Men får heldigvis syet en del, mangler bare tiden og computeren, den låner den store nemlig heletiden, da hendes er i stykker.

    Ses

    SvarSlet
  3. Karina - 1000 tak - både for stoffet og for rosen ;-)

    Rikke - :O) Glæder mig til at se, hvad du har lavet og til snart at se dig, så du kan få din pakke :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...