onsdag den 2. november 2011

Legedyr og eventyr

Da vi kom ned i børnehaven imorges, lå der den fineste lille kinesiske pung til Helena fra en af bedsteveninderne, Karla :-)

Man kan selvfølgelig sagtens give uden at få, men jeg synes altså, at Karla også skal have en lille ting, så derfor har jeg syet denne flodhest til hende i noget af det allerførste retrostof, jeg fik i min samling; et pudebetræk købt i Kirkens Korshær for 10,-.

Flodhesten er fra bogen "Legedyr og eventyr" af Lis Paludan, som jeg har lånt på Roskilde Bibliotek, men hvis der er nogle af jer, som ligger inde med bogen, vil jeg gerne købe den for max. 100,- (inkl. porto).

Helena har selv skrevet til Karla og fra Helena ;-)


6 kommentarer:

  1. Den bog må jeg vist lige kigge i :) har jo nogle venninde med små børn.. Som kunne få lidt lækkert ved besøg :)

    Total lækkert tøjdyr, den kan da kun bringe lykke på sin vej.

    Knuz

    SvarSlet
  2. Ja, den er ret nuttet, så jeg tror, at der også flytter et par flodheste ind hjemme hos os ;-)

    Bogen har jeg afleveret igen, men du kan låne mønster på elefanten og flodhesten, søde Rikke :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare en sød flodhest og hvor er det noget skønt stof du har fundet. :-)

    SvarSlet
  4. 1000 tak Camilla - det er bare sådan nogle søde dyr, der er i den bog, så derfor ville jeg også gerne have den selv :-)

    SvarSlet
  5. Låner gerne :) jeg kunne jo lave flodhest d. 17

    Glæder mig for vildt!
    Men først skal der smørres kage op.. Og rulles og nusses ;0) så den kan komme på frost og forhåbentlig ud til dig i morgen.. Jeg ringer i morgen :)

    Qnuz Qnuz

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...