mandag den 14. november 2011

Og vinderne er...

Så blev det dagen for udtrækning af de tre heldige vindere:

1. Vinder af dukkesengetøjet blev: Lille Leth Design

2. Vinder af opbevaringsposen blev: Connor's Nest

3. Vinder af uroen med fugle blev: Prinsesse Suh

*Vil I være søde at sende mig en mail med jeres fulde navn og adresse på kreauglen@gmail.com, så jeg kan sende jeres gaver til jer?*

STORT tillykke til de tre vindere - og 1000 tak til alle dem, der har deltaget - det har været virkelig overvældende at se, hvilken interesse, der har været for mine små kreationer :-)


















Vinderne er fundet vha. Random.org, men jeg har ingen billeder af det, da jeg sidder her og kæmper med at skrive dette, da jeg i weekenden var så uheldig at få en 2. grads forbrænding på min højre pegefinger pga. kogende fedtstof fra madlavning :-( Det skete lørdag aften, hvor jeg havde den i vand det meste af aftenen, og søndag var jeg så en tur på skadestuen og få klippet huden af - det gjorde ikke så ondt, som det lyder ;-) - og skal nu gå rundt med verdens største forbinding de næste 10 dage...Hvad kan man så lære af det - at det er farligt at lave mad, og man skal holde sig fra det, når man er en træt småbørnsmor til 3...

11 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderne - Og øv altså for en finger - den er jo ikke nem at lave noget som helst med - og AV altså - det lyder ikke helt rart med den klipning, selvom du siger det ikke gjorde alt for ondt :(

    Kan du stadig holde krea-dag på torsdag, eller skal vi hellere finde en dag - når fingeren er kommet ud af den store forbinding? (forstår dig hvis du helst vil vente) så laver vi bare julehygge i stedet hvis det er ;)

    SvarSlet
  2. JUHUUUUU!!!!!! Glæder mig meget til at modtaget min første vundne give away!

    God bedring!

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderne :)

    Øv øv søde.. Med fingeren! Vi finder en anden krea

    Knuz

    SvarSlet
  4. wuuu huuu jeg har vundet :)

    sender hurtigt en mail.

    SvarSlet
  5. God bedring med hånden!

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  6. Hej Laila :-)

    Nøj, hvor fint at jeg har vundet - det var da en dejlig nyhed :-D Og jeg er sikker på, at min søn Storm bliver superglad for opbevaringsposen ;-)

    Jeg sender dig fluks en mail med min adresse, og så ønsker jeg dig god bedring med fingeren - av, for den da ;-(

    Mange hilsener,
    Maja

    Conner's Nest...♥
    http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. 1000 tak, for de søde hilsner!

    Karina & Rikke - vi har stadig en aftale torsdag trods den flotte finger :-)

    Og til de tre vindere kan jeg sige, at pakkerne er sendt afsted idag, og forhåbentlig når de jer en af de nærmeste dage...håber, at de gør lykke :-)

    SvarSlet
  8. Tillykke til alle vinderne - og øv, jeg var ikke iblandt. Men det kan jeg måske være næste gang :D

    Og tillykke med din jumbo-finger. Den ser da ellers meget fin ud i den kæmpebandage. Og det er sikkert heller ikke så svært at skifte bleer med en sådan. Knus og god bedring.

    PS: Den ligner altså lidt et kaninøre på en snehare. Måske kunne du blive inspireret til lidt dukketeater :o)

    SvarSlet
  9. Åhhh, tusind tak for den fine opbevaringspose OG den søde hilsen! Jeg glæder mig til at vise den til min søn, Storm, her i eftermiddag, når han er retur fra vuggeren ;-)

    Hvor er den bare fint lavet - jeg er helt vild med kombinationen af retrostofferne ♥ :-D

    Jeg har lavet et lille indlæg om dejlige overraskelser på min blog, hvor din er med: http://connersnest.blogspot.com/

    Hej fra Maja
    Conner's Nest...♥

    SvarSlet
  10. Jeg er glad for at du kunne lide posen, Maja, og jeg håber, at Storm også blev glad for den ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...