lørdag den 26. november 2011

Roskilde Julemarked

Idag har jeg været en tur på Roskilde Julemarked sammen med Filip, Helena, min mor og min storesøster - manden og den mellemste bukkebruse sov til middag sammen med morfar, mens vi shoppede ;-)

Det var super hyggeligt, og der var mange fine ting. Jeg fik købt lidt forskelligt papir og fik et sæt med tre pileflettede kogler af min mor, som vi købte hos Kirkesjov/DesignKartellet. Der var en del andre bloggere, som havde en stand, og hvor jeg kunne kende deres ting, så det var sjovt også at få sat ansigt på :-)

Koglerne og papiret tager jeg et billede af, når det bliver lyst, så du kan se, hvor fine de er...

Så hvis du mangler noget at tage dig til imorgen, og vil jeg klart anbefale dig at slå et smut om Roskilde Julemarked!

Lidt stemningsbilleder med nogle af de mange fine ting

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...