onsdag den 30. november 2011

Se, hvad jeg har fået :-)

Jeg har meldt mig til pakkeleg hos Karina med bloggen Uglemors Verden og se lige nogle fine ting, hun har sendt mig: en skøn uglepude, fine HAMA-perleophæng med både delfin, søhest og en engel, glasperler (som helt klart skal bruges til pynt på filtkager), maskingtape og dejlig the og chokolade!

Jeg er rigtig glad for alle mine fine gaver - specielt uglen er jeg sååååå glad for, og den er allerede blevet adopteret af Helena og flyttet ind på hendes værelse - men jeg elsker også de fine ophæng af HAMA-perler, for dem synes jeg selv er fantastiske til at lave alle mulige sjove ting ud af :-)

Nu håber jeg bare, at Karina også bliver glad for hendes pakke...ih, hvor spændende!

1 kommentar:

  1. He he, tænkte nok at Helene ville rende med uglen :) Så skønt at høre I er blevet glade for pakken - Så hyggeligt ;)

    Og du kan tro jeg glæder mig til min pakke - elsker pakker, hi hi - Er så spændt!!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...