torsdag den 24. november 2011

Skal vi lege pakkeleg?

I dag har jeg modtaget en pakke fra Camilla, Kreafeen, fordi jeg har meldt til pakkeleg hos hende.

1000 tak for de fine ting, Camilla, jeg har allerede mange idéer til, hvad de skal bruges til :-)

Det er nu mit ansvar at føre denne pakkeleg videre, så jeg håber, I har lyst til at lege med:

Reglerne er som følger:

1. Jeg skal sende en pakke tilbage til Camilla
2. De første 2*, der lægger en kommentar til dette indlæg, skal jeg sende en pakke til

* Man skal have en blog for at være med

- Så skynd dig at lægge en kommentar, hvis du gerne vil lege med!

Indholdet i min fine pakke fra Camilla

3 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne lege med :0)

    Knuz Rikke

    SvarSlet
  2. Ih, hvor hyggeligt - hvis jeg skal sende den til dig, må du lige maile din adresse - ellers må vi finde en dag, hvor du kan komme forbi og få din pakke og smage nogle julesmåkager :O)

    SvarSlet
  3. Tag den sidste mulighed :0)

    Knuz

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...