onsdag den 16. november 2011

Skønne hjerter

I dag har posten været med en lille pakke til mig fra Sverige; Det var dette skønne grønne stof med hvide hjerter, som jeg har købt af Mette, der har bloggen byPehrson.

Jeg havde egentlig forelsket mig i et tilsvarende stof bare med lyslilla baggrund hos Christina, Dejligheder, som hun har brugt som bagside på nogle af hendes fantastiske puder, så da jeg fandt det i den grønne version, var jeg bare solgt :-)

Hjertestoffet skal jeg bl.a. bruge til bagside på en pude til Helena, som jeg skal sy af noget børne-retrostof, jeg har bestilt hos Maria fra Retro & Vintage, men det må I vente med at se, til posten igen er sød at komme med en pakke til mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...