tirsdag den 6. december 2011

Dejlig pakke

I går kom der dette fine stof med posten :-)

Jeg havde et lille stykke i forvejen af det fine stof med blomster på, som jeg har brugt det meste af til Helenas adventssok, så da jeg så, at Mette, der har bloggen byPehrson, havde et stykke på 80x130 cm til salg, så slog jeg til!

Jeg har endnu ikke lagt mig helt fast på, hvad jeg skal bruge stoffet til, men tror, at noget af det skal bruges til endnu en pude til Helena...

Ellers er her lidt stille for tiden, da jeg har fået mig en gang maveinfluenza, efter at have været til familie julefrokost på mandens arbejde :-( Tror bare at jeg må erkende, at min mave og buffet ikke går så godt i spænd, så jeg er lidt mat i koderne...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...