tirsdag den 20. december 2011

Jeg kan hækle #2

Lørdag var mine forældre og min søster på besøg, og vi fik sørme lige tid til, at jeg kunne prøve kræfter med hækling igen, så denne gang var det en træstamme, jeg fik lavet.

Mønsteret er fra hæftet COATS inviterer til fest!, men jeg har hæklet flere omgange af det hvide midterstykke, for ellers blev det en meget lille træstamme ;-)

Jeg er ved langsomt at få styr på de forskellige maskestyper og er ret stolt af mig selv, selvom det nu ikke går så hurtigt med at hækle endnu, for jeg kan!

5 kommentarer:

  1. Hvor sejt - jeg må hellere se at få skaffet nogle hæklenåle og noget garn inden kreadag, VIL bare lære at hækle ;-)

    SvarSlet
  2. Sådan. Jeg er også selv på begynderstadiet, men det er super fedt!

    SvarSlet
  3. Herligt... så kan jeg igen kende natur-nørden. Nu er hun gået over til træstammer - det hænger da lidt mere sammen, end lagkager og muffins. Tillykke med resultatet.
    Knus Kort-nørden

    SvarSlet
  4. Ja, hækle-novicerne må stå sammen, for der er altså mange sjove ting, man kan lave, når man først får knækket koden ;-)

    Velkommen tilbage min dejlige KrusPersille - skal nok prøve, om jeg kan få sneget lidt mere natur og nørderi ind inden jul, men har jo bare haft travlt med at lave julegaver :-D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...