lørdag den 17. december 2011

Julegaver #4

Så blev jeg også færdig med en lille julegave til min mellemste bukkebruse, David :-)

Han elsker at lave mad og at lege med sin storesøsters cupcakes, så nu har jeg købt en lille muffinsform og syet ham seks små cupcakes i filt med motiver fra Super Mario inspireret af disse dejlige kager.

Selvom der er lyserød top på to af kagerne - David kan nemlig godt lide tøsefarver, hvilket nok er en tidlig skade fra at leve og lege i et tøseunivers sammen med sin mor og storesøster, he he - så synes jeg, at motiverne gør kagerne lidt mere drengede at se på...men når man er 2 år, så er man heldigvis ikke bevist om, hvad der er drenget/piget, men bare glad for at have nogle fine ting at lege med :-) Det er heller ikke sikkert, at deres egentlige funktion som kage, er det, de altid bliver brugt til i legen - måske er de bedre at kaste med ;-), og det er jo også fint nok, ik'?

Mønsteret til disse cupcakes er fra Metunda Universe og motiverne på toppen er tegnet i frihånd, klippet ud i filt og derefter limet på med tekstillim. Øjnene har jeg bare tegnet på med en sprittusch. Muffinsformen har til købt hos Damborg - Din isenkræmmer, for 35,-. Silikoneformene er fra Søstrene Grenes.

Håber, at han bliver glad for sine kager - jeg synes i hvert fald, at de er blevet fine ;-)

4 kommentarer:

  1. 1000 tak søde - tror også, at de rigtige cupcakes har smagt godt - altså dem uden filt ;-)

    SvarSlet
  2. Årh hvor er de fine - jeg må virkelig også se at få fat i noget filt, så jeg kan få gang i nogle kager til begge unger, de elsker begge at lave mad :-) så fint med mario motiver, er stor mario fan ;-)

    SvarSlet
  3. 1000 tak Karina - du siger bare til, hvis du skal bruge nogle mønstre på legemad i filt, så Magne og Luna også kan bage til jer ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...