onsdag den 21. december 2011

Julegaver #5

- Så når jeg vist heller ikke flere inden jul, for med snart 14 dages sygdom on and off - enten hos mig selv eller ungerne, så gik planerne lidt i vasken...til næste år må jeg vist hellere starte i bedre tid, men de bedste idéer opstår som regel under tidspres hos mig, sjovt nok :-D

Her er det blevet til en opbevaringspose til Davids voksende samling af biler, for så kan det da være, at der er lidt styr på, hvor de er henne= ikke alle vegne ;-)

Hvis du synes mønsteret på posen virker bekendt, så er det, fordi det er en variant af den pose, som jeg bl.a. udloddede i min første give away, som Maja, Connor's Nest, vandt.

Jeg har selv broderet den gule VW efter et billede af et gammelt Permin mønster på Hannes blog, Tulipaner & Tomater, lige da jeg havde fået Filip og havde seriøst kreakuller, og fandt ud af, at man sagtens kan brodere korssting, mens man ammer og ahhh, så havde jeg det meget bedre! Broderiet er kombineret med retrostoffer og nyt fra Panduro Hobby (bilerne).


Her sammen med Davids VW hippie splitbus, som han har fået af mormor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...