torsdag den 22. december 2011

Mens vi venter...en lille DIY

Jeg lavede hjerteguirlander den anden dag sammen med David og Helena ud af nogle af alle de MANGE reklamer, der er kommet til jul.

Vi brugte en reklame fra en isenkræmmer, for der var fine stjerner og røde/brune farver i, så guirlanden blev lidt julet, men du kan også bruge noget fint papir - jeg synes bare, at det var sjovt at lave kreativt genbrug ;-)

Skabelonen er fra et tillæg til Hendes Verden, som jeg har fået af min mor, men du kan sagtens lave en selv ud fra mine billeder.

Sådan gør du:

1. Find nogle børn, der gerne vil klippe/klistre med dig - eller gør det selv ;-)
2. Find en reklame eller papir med tryk på begge sider og værktøjet frem
3. Tegn rundt om din skabelon - skær ud gennem alle lagene på en gang
4. Fold hanken på midten - før gennem hullet - lim og fold hanken ned 
5. Fortsæt så længe, du/børnene gider og sæt evt. snor i til ophængning
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...