mandag den 26. december 2011

Tak, for dejlige julegaver :-)

Juleaften blev for første gang fejret hjemme hos os selv sammen med min svigerfamilie. Det var en hyggelig aften med dejlig mad, og det var skønt at kunne tage den med ro, og se børnene lege med alle deres fine gaver inde på værelserne ;-)

1. juledag kom mine forældre og min storesøster på besøg og spiste julefrokost og biksemad til aften af resterne fra dagen før. Også her blev ungerne begavet, og lidt faldt der da også af til moderen ;-)

Her er et udpluk af nogle af mine fine gaver:
Tre dejlige Mumi krus og fine øreringe fra Mette Scherning

Rullekniv, patchworklineal og den skønne dukkebog fra Tusindfryd

2 kommentarer:

  1. Hej Laila:)

    Glædelig bagjul...

    Er helt hooked på de mumikrus, de er da godt nok fine:)

    Vh Mia

    SvarSlet
  2. Hej Mia

    Tak, skal du have og i lige måde :-)

    Jeg er også rigtig glad for mine nye krus - sidder lige nu og drikker the af det lyserøde, og det er en dejlig størrelse og godt at holde på, så du kan rolig ønske dig nogle ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...