onsdag den 28. december 2011

Tillykke med de 6 måneder, Filip ♥

Den 25. december kunne vi fejre, at Filip har været hos os i 6 måneder :-)

Tiden er gået så stærkt, og det føles som om, han altid har været her. Han er meget elsket af alle - specielt storesøster og storebror, der begge to elsker at få ham til at klukke af grin og giver ham tonsvis af kram og kys, så det er dejligt at se, at de alle tre er så glade for hinanden.

Heldigvis har jeg indtil maj at gå og nyde min lillemand i og se ham gøre både små og store fremskridt, og det føler jeg mig meget privilligeret ved...og det er også dejligt bare at kunne tage den med ro og hygge med alle tre unger, for når hverdagen først kommer, og arbejdet igen kalder, så skal der nok blive nok at se til med tre små børn på 0, 2 og 4 år ;-)

Her er lidt billeder fra før og nu:

Nu spiser vi både grød og mos ;-)
Filip 10 dage gammel

4 kommentarer:

  1. Tiden flyver bare afsted, kan heller ikke forstå at vores lillemand er 4 1/2 mdr nu :) Tillykke med ham:)

    SvarSlet
  2. :0) det har været dejligt at følge Filip, på den måde jeg får lov til... Takker mange gange! Jeg glæder mig også til at se dig og lille anden snart!

    Knus

    SvarSlet
  3. Tak, skal I have :-)

    Rikke - lige over, og jeg glæder mig også rigtig meget til at få besøg af dig igen :o)

    SvarSlet
  4. Hvor går tiden bare hurtigt! Og det kan man jo især se på ungerne :)
    Glæder mig til at komme på nytårsferie hos jer :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...