mandag den 16. januar 2012

Det skrider fremad...

Jeg ved ikke, om du kan huske, at jeg i december efterlyste hjælp til at beklæde en minikommode med tapet?

Projektet skrider nu lige så stille fremad, og idag har jeg fået beklædt skufferne med tapet.

Jeg fik jo mange gode tips af jer mine kære læsere og endte med at vælge at sætte tapetet fast med tapetklister. Jeg har måtte efterlimme lidt i kanterne, fordi det ubehandlede træ har suget en del klister, selvom jeg både kom lim på tapet og skuffer, men ellers er det blevet fint og glat.

Nu skal jeg have malet selve minikommoden i en knækket hvid (synes jeg står bedst til bundfarven i de tre tapeter) og have købt en vandbaseret gulvlak, som jeg kan give skufferne.

Minikommoden skal - hvis alt går efter planen - være færdig til Helenas fødselsdag i starten af april, og det er rart at være i god tid, for med tre små børn kan man planlægge nok så meget, men alt det uforudsete som sygdom o.lign., kan man jo ikke styre ;-)

Her er det foreløbige resultat:

5 kommentarer:

  1. Sikke yndig den er blevet Laila:)

    Er elefanterne landet hos dig endnu? :) Er så bekymret om de er kommet frem når jeg ikke har hørt noget fra dig? :) PostDK kan jo godt drille engang imellem,..

    Vh Mia

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet fin :0) ville ønske mine piger ikke var blevet sååå store som de nu er.. For hvor ville jeg gerne lave sådanne lækkere ting til dem....

    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare blevet rigtig fint. Jeg købt i sin tid to til selv som jeg fik malet, men jeg er aldrig kommet så langt som at tapetseret skufferne endnu, det kunne være jeg skulle gå igang.

    SvarSlet
  4. 1000 tak for roserne - jeg er også rigtig glad for resultatet, så nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at blive færdig :-)

    Mia - Nej, jeg har endnu ikke modtaget mine elefanter, men når du har sendt pakken i fredags, så har det jo været weekend, så mon ikke den kommer imorgen? Det håber jeg i hvert fald, for jeg glæder mig jo rigtig meget til også at få elefanterne inden for døren ;-)

    Rikke - :o) Du kan da bare vælge noget fedt blomstret tapet, for tøserne kan vel sagtens bruge en kommode til ting og sager?

    Camilla - du må se at blive færdig, for nu er jeg blevet nysgerrig efter at se, hvordan dine kommoder kommer til at se ud ;-)

    SvarSlet
  5. Det er nok bare mig der er utålmodig;) Jeg mener nemlig jeg sendte det torsdag? Håber det kommer frem.. !!! ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...