fredag den 27. januar 2012

HURRA, for søde og betænksomme mennesker ♥

Jeg er så heldig at have nogle af landets bedste pædagoger i mine børns institution ;-)

De er altid hjælpsomme, lydhøre og interesserede og nogle af os deler også fælles interesser for blogs, retrokup og syning - så sørme om jeg ikke er blevet begavet i stor stil:

Marianne, der også følger min blog, trak idag dette skønne juniordynebetræk med hunde frem fra en pose med børnebogskup fra 70'erne, hun havde lånt af mig: Jamen altså - det er jo intet mindre end FANTASTISK!

Vi deler den samme glæde ved disse 70'er bøger, da vi kan huske dem fra vores barndom, og indrømmet - vi er begge to topnørdede indenfor hvert vores felt - og beundrer selvfølgelig andre, der ligner os selv lidt på det punkt ;-) Kender ikke mange, der kan falde i svime over karseforsøg, perlefugle og retro-love, som vi kan!

1000 tak for din måde at være på, Marianne; Du giver mig og mine børns hverdag et godt, kærligt og spændende indhold :-)

Det fine dynebetræk skal overhovedet ikke i nærheden af en saks, for det er i super god stand, og jeg ved, at David vil elske at sove med Fido på hans dyne. Nu skal jeg så bare have syet et pudebetræk, der kan matche (tror at det bliver af mine brune Graziela hjerter...).

Fra Alice, der selv syer, men ikke så meget mere har, jeg arvet denne imponerende bunke af isoli, jersey og rib, fordi hun havde beundret noget af ungernes hjemmesyede tøj, og vidste, at jeg ville sætte stor pris på at arve :-) Jeg har allerede flere idéer til, hvad jeg skal sy, og har også været så heldig at låne dette Stof 2000 mønster af Rikke, for det skal jeg helt klart prøve at sy til Helena ud af det stribede jersey.

UPDATE: Nu med hovedpudebetræk af brune Graziela hjerter og en meget glad lille mand, der allerede har indviet sit "nye" sengetøj :-)

3 kommentarer:

  1. Ihhh Laila............. der fik du da næsten gjort mig helt mundlam!!;o) ... og TAK!
    Det er ganske gengældt; der er en stor glæde og fornøjelse at være en del af jeres 2 største "bukkebrusers" hverdag!
    .... og forhåbentlig også mindstemandens når den tid kommer!!!!
    Bliver helt varm om hjertet af det skønne billede af David og Fido <3
    Det er sejt at være topnørdet... og nye karseforsøg bliver snart kørt i stilling!!! ;o)

    SvarSlet
  2. Det sker da ellers ikke så tit hos os, at vi bliver mundlamme :-D

    Dejligt at høre, at det er gengældt - og skønt, at Fido kunne skabe stor lykke hos David, når nu Lærke er blevet for stor til den slags ;-)

    Glæder mig til at følge dine nye forsøg - er vi ude i noget Bent Leicht Madsen?

    SvarSlet
  3. Bent Leicht Madsen... Børn, dyr, natur !! En klassiker!
    -og en fantastisk underviser.... uhhh, de skønne seminarie tider, og specialeskrivning med Bent som vejleder... suk !! :o)
    Nå, men som svar på dit ?, Ja!!!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...