torsdag den 5. januar 2012

Kender du Phister & Philina?

Da Helena stod og manglede noget nyt tøj, gik jagten ind på noget, der kan passe en lang, slank pige - det er ikke nemt skulle jeg hilse at sige!

Helena havde fået noget tøj fra H&M i julegave, men det passede bare slet ikke i størrelsen, og så er det godt nok nogle kedelige farver, der er fremme i øjebliket - sådan nogle depressionsfarver og da slet ikke noget til en glad 4-årig pige.

Det endte med, at jeg fik pengene retur, og så gik min søster og jeg en tur i Finurlig i Holbæk. Her fandt vi en sød kjole til Helena, hvor pengene passede til min pengepung, og både farver og snit var tilfredsstillende for både moderen og prinsessen selv :-)

Kjolen var af mærket Phister & Philina og efter lidt søgen på nettet, fandt jeg Lærke og Lillebror, hvor de netop nu har udsalg på mærket, så det blev til to langærmede bluser; en lilla og en koral, en denim tunika med ugle på og en kjole med lille rødhætte på.

Der er god service hos butikken og hurtig levering, så jeg kan kun varmt anbefale dem. Prisen var også fantastisk - har sparet næsten 400,- i forhold til normalpris - og det er jo også værd at tage med, når man har tre små børn, ik ;-)

Phister & Philina har en god pasform, fin forarbejdning og mange gode detaljer, så hvis du ikke kender mærket i forvejen, så er dette også en opfordring til at tjekke deres kollektion ud:

1 kommentar:

  1. Luna har arvet lidt i det mærke, og det sidder super godt, og holder farver og facon super godt, så også en anbefaling herfra ;)

    Tak for din tilmelding i min give-away ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...