lørdag den 14. januar 2012

Lopperne fra Nordisk Films gamle rekvisitlager

Som lovet er her lidt billeder af, hvad min søster og jeg købte igår på Nordisk Films gamle rekvisitlager.

Det blev til tre store apotekerglas (krydderiglas) og et mellemstort i turkis og grønne farver, samlet pris 50,-, hvilket jeg synes var en ok pris. De er nu blevet fyldt med mine knapper og keramikperler, og jeg er så glad for dem, for jeg elsker aqua-farver :-)

Vi fandt også en lille turkis keramikvase/kande eller, hvad man nu skal kalde den, og efter en grundig rengøring venter den nu på en enkelt blomst...

Derudover købte vi to svømmebælter i flamingo til David og Helena, som jeg har ledt efter og en tidsskriftsholder i bambus til mine forældres sommerhus, for det har de ledt efter, så det var jo heldigt nok ;-) Vasen, svømmebælterne og tidsskriftsholderen fik vi ligeledes for 50,-

Jeg ved, at krydderiglassene også fås i en brun/gullig farve, men kender du andre farvevarianter end dem?

3 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne - da jeg var barn havde vi et stort i lilla og et i mørkeblåt - ville jo have elsket at have det lilla i dag, men væk er de :-(

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt, sådan et krydderiglas havde jeg også engang i brun og i grønt til alle mine perler, ved faktisk ikke om jeg stadig har dem i dag? :)

    SvarSlet
  3. Ja, det er sjovt, som nogle ting kan vække minder ;-) Jeg kan huske, at min mormor havde dem i den brune/gullige version, hvor hun havde sådan noget blødt, hvidt tyggegummi fra Irma i.

    De er perfekt til perler og knapper, og jeg nyder at se på dem hver dag - gad nu også godt at se den lilla version, for den farve elsker jeg også ligesom dig, Karina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...