tirsdag den 10. januar 2012

Man kan, hvad man vil!

Opmuntret af jeres søde kommentarer på mit sidste indlæg, blev jeg imorges enig med mig selv om, at min røv jo hverken gør mere eller mindre ondt af, at jeg foretager mig noget - specielt ikke, hvis det er noget, jeg holder af - så derfor jeg satte jeg mig til symaskinen og kreerede denne pude til Helena.

Retrostoffet på forsiden har jeg købt hos Kirkesjov og bagsiden, som er orange med hvide prikker, er købt hos Stof 2000. Det er mit første forsøg med pipingbånd (der er fra Stof & Stil), og det var slet ikke så svært, som jeg troede, for jeg havde Annas (LaRaLil) supergode DIY at støtte mig til.

Næste gang skal jeg måske vælge et pipingbånd med større kontrast - måske matcher det orange for godt - eller hvad synes du?

Puden har lynlåslukning og er syet efter Kirkesjovs lynlås DIY ligesom puden, jeg syede til Helena i julegave. Monteringspuden er 40x60 cm og er købt i Ikea.

Jeg synes, at resultatet er blevet godt, for puden er tilpas retro uden at være for meget, giver kulør, og man bliver i godt humør af de glade motiver. Puden passer også rigtig godt til farverne på Helenas værelse og hendes nye sengetæppe - og ja jeg indrømmer gerne, at jeg bedst kan li', når tingene matcher lidt ellers får mine øjne stress!

Nu glæder jeg mig bare til at se Helenas ansigt, når hun kommer hjem, og håber, at hun også kan li' sin nye pude :-)

5 kommentarer:

  1. Hej smukke

    Den er bare lige Helena :) super skøn og flot lavet. Ja den ville være anderledes med en anden farve, men også blive forstyrrende for dit øje :-)

    Den er lige som den skal være!
    Knus

    SvarSlet
  2. Som Rikke, den er jo perfekt - så fin den er - jeg synes den er lige som den skal være i farverne ;-)

    Sejt gået, med ondt i bagen ;-)

    SvarSlet
  3. Tak, tøser - tænkte nok, at vi var enige om det med farverne sådan nogle perfektionister, som os ;-D

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med de puder du laver ... ja faktisk også alle de tæpper.. og og og ;-)
    Jeg melder mig lige som fast læser. Det er da et 'must' ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, for roserne - skønt, at du har lyst til at læse med :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...