onsdag den 11. januar 2012

"Min pude?"

Igår aftes, da Helena opdagede, at hun havde fået en ny pude, og stolt viste den frem, spurgte min den mellemste bukkebruse, David, lidt slukøret: "Min pude?". Det var det jo altså ikke, så for at gøre ham glad, har moderen været i gang ved symaskinen idag og syet den fineste Graziela pude til ham ;-)

Stoffet er købt sidste år hos Malika og Rosa sammen med Graziela stoffet med brune og røde hjerter, de grønne/blå æbler og togstoffet, der ligger og venter på nye projekter - måske en pude mere til David, hvem ved?

Puden er samme model, som den i forrige indlæg, og har denne gang fået rødt pipingbånd på.

Indtil David kommer hjem og prøver sin fine nye pude, har hans elskede Build a bear, Bamme, fået lov til at hvile benene lidt efter en hård fodboldkamp ;-)

Det fine fodboldsæt fik David af min storesøster i julegave, og det sover han med - fodboldstøvler, benskinner og hele molevitten - så når jeg kommer for at putte min lille mand, inden jeg selv går i seng, og ser dem ligge der sammen, kan jeg ikke lade være med at tænke på, at det da ikke kan være behageligt at sove sådan, men de hygger sig åbenbart ganske godt de 2 ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...