tirsdag den 17. januar 2012

På stoffer?

Blogland kan være et farligt bekendskab for en samler som mig, da det vrimler med "stofpushere" og skønne retrostoffer :-)

I december slog jeg mig sammen med Mia, Meyland Design, om at dele et stykke af de fine elefanter hos Line, Xo Ein Ding. Efter lang tids venten (stoffet kommer fra USA...), havnede min andel så i postkassen i dag sammen med et sødt kort fra Mia :-)

Elefantstoffet er en reproduktion af et gammelt sengetøjsdesign, Sovetrine, fra Nordisk Tekstil A/S, som en grafiker, Line kender, har fået trykt en serie af som en engangsfornøjelse.

Nordisk Tekstil A/S har efterfølgende valgt at genoptrykke Elefanterne, og med en smule ændrede farver bliver det derfor igen muligt at købe dem som sengesæt en gang i foråret 2012, men indtil da vil jeg nyde mine gule elefanter og overveje, hvad jeg skal bruge mit stykke til...

Mette, Kirkesjov, har fornylig haft udsalg, og jeg blev simpelthen nødt til at have lidt flere af hendes skønne børnestoffer og lidt andet retrostof!

Stofferne skal primært bruges til puder og måske til et juniorsengetæppe til Filip ;-)

4 kommentarer:

  1. Dejligt det landende sikkert i din postkasse:) Og skønne stoffer du har købt af Mette:)

    SvarSlet
  2. Åh, kan se du også er ramt...det er hårdt at være afhængig af stoffer (de tekstile af slagsen) der er bare så mange smukke, man MÅ eje:)
    Skønne du der har købt..de fleste af dem har jeg også.

    KH Mia

    SvarSlet
  3. Din samling er også blevet stor.. :0) skønt!

    Dejligt at tale med Natur-Laila i dag...

    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg er slet slet ikke misundelig, nej nej slet ikke ;D du er altså god til at få fingre i de skønne stoffer må man sige - skal dog ikke klage overhovedet - Der skulle nemlig efter planen også snart dukke en flok elefanter op i min postkasse fra Mia, i hele 4 farver, glæder mig for vildt (jeg skal bare lige betale dem først når børnepengene går ind, Mia har været så vidunderlig at ligge ud for mig)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...