mandag den 30. januar 2012

Vi bytter...vil du bytte?

I fredags havde jeg besøg af min søde kollega og veninde, Rikke, Abelikate.

Vi fik snakket en del (det er vi nemlig ret gode til!), og så byttede vi også lidt stof - ih, hvor er det dejligt at have en at dele sin interesse med ;-)

Til gengæld for ca. 1/2 side af et betræk, fik jeg lidt forsk. små stykker fra Rikkes gemmer. Betrækket købte jeg i Folkekirkens Nødhjælps genbrugsbutik i Nykøbing Sjælland i sommers, og jeg har bl.a. syet en nederdel til Helena af det.

Retro dynebetrækket, der er i super stand og klart i farverne, bytter jeg gerne til andre retrostoffer, så hvis du har noget i dine gemmer, som du gerne vil bytte med, kan du sende mig en mail på kreauglen@gmail.com ;-)

Fine små stykker til mindre patchworkprojekter fra Rikkes gemmer ;-)
Mit betræk - her som nederdel på Helena ;-)

7 kommentarer:

  1. Bytte.... kan jeg ikke endnu.... men kan da afsløre at jeg, meget inspireret af dine fine biltæpper, har projekt "slumre-tæppe" på tegnebrættet!!!
    :o)....... to do !!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se det færdige resultat - du siger bare til, hvis du skal have nogle fif eller lidt stof til lapper ;-)

      Slet
  2. Lækkert bytte I begge har gjort jer der - har desværre ikke mere retrostof lige nu at bytte med, for er faktisk ret vild med lige det mønster og de farver på dit dynebetræk, rigtig øv, for ellers var jeg klart med på en bytter her og nu - hvornår skal vi holde kreadag forresten - jeg har fået skaffet mig hæklenåle :D
    kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - mon ikke vi kan finde noget, vi kan bytte med fx noget af dit fine drengestof fra Mum22boys, selvom det ikke er retro ;-)

      Jeg vender tilbage med forslag til kreadag, når jeg har snakket med Rikke, men var der ikke noget med, at Mia kunne i marts?

      Slet
    2. Vi må se på det hvis det er - tror snart ikke der er meget tilbage af drengetofferne, har gang i flere ting til Magnetrolden ;)

      Mht Kreadag, så jo, Mia kommer nok på besøg hos mig en lille køn uge i løbet af marts, vi har ikke aftalt mere præcist endnu - måske det faktisk var nemmest hvis jeg lagde hus til, da vi så ikke skal ud af døren med Oliver, men det kan vi altid lige aftale nærmere omkring ;)

      Vibeke med bloggen simselimsen drømmer også meget om at være med til kreadag - måske vi skulle reklamere lidt mere med det og så se om flere fra området skulle være interesseret (bare en ide), kunne jo være sjovt at møde nogle flere blogtøser, og jeg kender i hvert fald mindst en mere her i kalundborg der måske kunne være interesseret ;)

      Slet
    3. Det er bare helt ok - jeg glæder mig til at se, hvad du har fået lavet til Magne ;-)

      Rikke (Abelikate) kender Vibeke privat, så jeg har hørt lidt om, at hun ville planlægge/invitere til en større kreadag, og det er da en god idé. Rikke har også fået lov at låne et lokale på vores lokale musikskole, hvis det bliver aktuelt...Måske skal vi så bare vente og ses der, for jeg synes godt nok, at dagene flyver afsted lige for tiden?

      Slet
  3. Kig gerne på min blogside http://henridarling.blogspot.dk/p/retrostof-salgbytte.html, måske er der noget du vil bytte med???

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...