lørdag den 18. februar 2012

Billeder fra vores vinterferie

Jeg har været i sommerhuset sammen med mine tre små bukkebruser og deres moster, mormor og morfar, mens manden har været på arbejde og passet dyrene.

Vi har været i mine forældres sommerhus på Sj. Odde fra mandag-fredag, og har haft en rigtig dejlig uge med masser af gode gåture, familiehygge og lidt krea blev det også til, for nu har jeg også lært at hækle blomster - billeder følger af dem en anden dag ;-)

Her er lidt billeder af, hvad vi har set og oplevet i vores vinterferie i uge 7:

Is i Sejerøbugten...
Ture på kælken, i trækvognen og vej vandet sammen med familien :-)
Smukke vinterfarver og solnedgang over is og sne med fodspor i...
David har kastet med sten - når de ikke lige var frosset fast ;-)
Helena udforsker sten og is...
Frossen søstjerne, strandkrabbe, tang og smuk, slebet glasskår

2 kommentarer:

  1. Åhhh så smukt, sukker Mosefundet dybt :)).
    Jeg har desværre et pænt stykke vej at køre,
    for at komme i nærheden af havet, men gud hvor det nydes,
    når jeg kommer afsted.
    Eeeelsker det og kan leve længe på sådan en oplevelse.

    Og tak for din søde kommentar + deltagelse i min give away.

    Melder mig fluks som fast læser herinde i din meget hyggelige blog.

    Rigig god uge.
    Hilsen Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du have Tove - havet er et af mine yndlingsmotiver og i det hele taget favoritsteder at opholde mig, men jeg kommer der desværre heller ikke ofte nok. Vi har godt nok Holbæk Fjord kun 3 km væk, men det er ikke helt det samme som havet, som jeg er opvokset med pga. mine forældres sommerhus på SJ. Odde.

      Jeg synes, at det er sjovt at opdage nye blogs - og nu har vi fundet hinanden - glæder mig til at følge med hos dig og xxxx fingre for, at jeg vinder den fine ugle ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...