torsdag den 2. februar 2012

Dåser med tapet

Jeg har hygget mig med at lege lidt mere med retrobørnetapet, så denne gang er det blevet til to dåser (der tidligere har indeholdt rosiner og Pringles).

Tapetet er købt hos Småfolk i Holbæk (svanerne) og hos Christina, Krudtuglens mor.

Dåserne er allerede flyttet ind på Helenas værelse og rummer nu blyanter med viskelæder i toppen, glimmer- og stempeltuscher, så de er et hit ;-)

Jeg har sat tapetet fast med tapetklister - har klistret både på selve dåsen og tapetet - og har ca. 1 cm overlap rundt om, så der er en pæn overgang. Hvis du skulle være i tvivl, så finder du størrelsen på dit tapetstykke ved at måle dåsens højde og omkreds...

Leger du også med tapet?

2 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt - jeg har lige lavet noget ligende - kommer på bloggen imorgen;-) Rigtig fint tapet, er specielt vild med det med børnene;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lige været inde og se din kreative opbevaringsløsning - super fundet på og skønt tapet!

      Jeg har en del af det lyserøde tapet med børnene på, så hvis du er interesseret i at bytte med noget af dit fine blomstrede tapet, så er jeg frisk :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...