onsdag den 15. februar 2012

Helenas Lillepige-vest

Jeg har flere steder set en skøn, strikket vest med bærestykke, hvorpå der var forskellige mønstre med dansende børn, hjerter eller elefanter.

Efter en gang Google, fandt jeg opskriften til Lillepige-vesten hos Maria med bloggen Livet på Lindevej.

Da jeg ikke selv har tålmodighed til at strikke, fik min mor opskriften, og efter en dags tid fik jeg så besked om, at der var en færdig vest til Helena i lilla med solskinsgule elefanter :-)

1000 tak mor - den er bare så fin, og Helena elsker den

Helena med sin fine elefant-vest på :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er vest og model fin:-) Har selv strikket en men skal klart have flere til mindstepigen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Marianne :-) Det er en skøn vest, så jeg kan godt forstå, at du vil lave flere - jeg er også ved at lokke min mor til at kreere en til ;-)

      Slet
  2. Det er sådan en fin strik:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det nemlig - og med masser af variationsmuligheder alt afhængig, hvilket motiv, man vælger at få på bærestykket :O)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...