onsdag den 8. februar 2012

Kan du gætte, hvem jeg er?

I weekenden har jeg fået syet fastelavnstøj til David og Helena, som de skal have på på fredag, når der skal slås katten af posen i vuggestuen/katten af tønden i børnehaven.

Fastelavnstøjet er lavet af ting fra gemmerne, så der er samtidig blevet ryddet lidt op i lageret af både stof, knapper, filt, elastik og skråbånd. Den sorte hårbøjle og det orange garn er dog nye og er købt i Panduro Hobby specielt til dette formål.

Kan, du gætte, hvad de skal være?

- Ellers må du vente med spænding til på fredag, hvor jeg viser billeder af kostumerne med de to stolte og glade børn i ;-)

4 kommentarer:

  1. Det er da vidst en meget stræk pige og en bette missekat?

    SvarSlet
  2. Pippi og en skøn sort mis misse miaaaw er mit gæt - glæder mig til at se de glade børn på fredag ;)

    SvarSlet
  3. Uden at røbe for meget, så er I nu ret skrappe til at gætte ;-)

    SvarSlet
  4. ... gætter også på noget med miauww og spunk!! ;o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...