fredag den 17. februar 2012

Minimega flagranke og nye krea-ting

Som så mange andre bloggere har jeg også handlet ind hos Minimega, inden webshoppen lukkede ;-)

Jeg har investeret i en pakke af hvert design (med 12 ark i hver) af det skønne dekorationspapir, som jeg allerede har indviet til en flagranke på Helenas værelse.

Ranken består af 7 vimpler, der er klippet til fold (10 cm brede - 1/2 A4-side lange) og limet på neonpink snor med 7 cm mellemrum mellem hver vimpel. Snoren har jeg fået af Fie i pakken med min nye bondegård, så det var genbrug ;-) I hver ende har jeg trukket en pompon på snoren, slået en knude og derpå brændt snoren med en lighter, så den ikke splitter.

Pomponerne har jeg lige købt i Tiger sammen med en pakke med palietter og glimmerklistermærker i skum, som jeg bl.a. har brugt til Rie Elise Larsen look a like fugle.

Jeg måtte også lige investere i nogle af de fine akrylæsker i Netto - og ih hvor ser det bare fint ud med krea-tingene deri - David troede først, at det var slik og spurgte, om han måtte smage :-D

Flagranken har jeg forresten sat fast på Helenas billedhylde med maskingtape med blomster på, som jeg fik af Karina i pakken fra vores pakkeleg. Hvis du følger med hos Karina, kan du sikkert også genkende en af hendes fine ugler, som sidder og putter i Helenas seng ved siden af "elekat"-puden ;-)

Skønt med nye krea-ting - specielt når de også bliver brugt til noget, man kan gå og glæde sig over hver dag - og endnu mere skønt med dejlige gaver fra andre bloggere :-)


2 kommentarer:

  1. Hvor er det altså blevet et hyggeligt hjørne, og må være fantastisk for lille pigen at vågne op til:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik' - jeg er også blevet rigtig glad for det - og det er Helena heldigvis også :o)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...