lørdag den 25. februar 2012

Mor/datter-tur: loppefund, Småfolk og strik...

I torsdags fik jeg en sms fra min far, om jeg havde lyst til at få besøg af min mor - og selvfølgelig havde jeg det :-)

Da min mor kom, blev vi hurtigt enige om at tage en tur på shopping i Holbæk og nyde det gode vejr sammen med Filip - SKØNT!

Her var vi en tur forbi KommuneKram, da det jo er et MUST, når jeg har bil til byen og ikke tager bussen...Vi var også heldige denne gang og fandt en fin gammel Arabia Pomona krukke med kirsebær (75,-) og et saltkar med trælåg (25,-), som Rikke måske skal arve, da hun har ledt efter sådan et...Sidst men ikke mindst fandt vi de skønneste retro øreclips i plastik (12,-) til Helena, så nu kan der leges fin dame sammen med David med de "rigtige" øreringe ;-D

Vi måtte også lige en tur i Småfolk, hvor Bedste syntes, at ungerne skulle forkæles med hver deres bluse, så det sagde moderen jo ikke nej til ;-)

Og inden turen gik hjem igen, var vi en tur i garnbutikken hos Tove; hun har ALT - dejligt garn, billige og fine knapper, hæklegarn, broderistof mv! Her købte vi ind til, at min mor kan strikke en sømandstrøje til Helena i lilla merinould med gule knapper.

Jeg har nemlig været hemmeligt forelsket, siden jeg så den fine trøje, som farmor havde strikket til Lara hos Anna, LaRaLil. Min Helena er bare pænere i lilla end i gul, så her bliver der byttet om på farverne, men mønsteret er stadig fra Onion ;-)

De fine ting fra KommuneKram
Lara's fine trøje - håber, at det er ok, jeg har lånt billedet ;-)

4 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jeg vil meget gerne arve... ;0)
    Bare jeg går lov til at betale hvad den koster, for hvor er den bare fin og smuk!

    Vi ses snart :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det finder vi nok ud af ;-)

      Lige nu står den i vindueskarmen i køkkenet og pynter - kan nu også rigtig godt lide den - men jeg er sikker på, at den nok skal få et godt hjem hos dig :-D

      Slet
  2. Svar
    1. Ja, men mer vil have mer, så jeg kunne godt tænke mig nogle flere af dem og gerne til en god pris, for som du selv skriver, er de i temmelig høj kurs ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...