mandag den 13. februar 2012

Patchworktæppe til bilen #3

Så blev jeg sørme også færdig med et patchworktæppe til bilen til Filip :-)

Tæppet er syet ud af firkanter i 20x20 cm (incl. sømrum) ligesom Helenas tæppe og Davids tæppe. Alle tre tæpper kommer i brug idag, da ungerne og jeg kører på vinterferie i sommerhuset sammen med mine forældre og min storesøster, mens manden passer dyr og arbejde ;-)

Filips patchworktæppe er, ligesom de to andre tæpper, syet af retrostoffer; denne gang fra Kirkesjov, Æbleblomst, lidt byttestof fra Rikke og en gammel kjole fra min kollega, Pernille. Bagsiden er råhvidt fleece fra Stof & Stil.

I modsætning til de to andre tæpper, er dette tæppe udelukkende syet i retrobørnestoffer og retrostoffer med grafiske mønstre i form af kløvere, æbler/hjerter og blomster. Det giver tæppet et noget andet udtryk, men jeg er nu meget godt tilfreds med resultatet, selvom min klare favorit er Helenas tæppe.

Hvilket af de tre biltæpper er din favorit?

Mindstemanden ligger glad og veltilfreds og gasser den på sit nye tæppe :-)



De tre patchworktæpper - og et billede af vores ene bil, en Fiat Panda...

2 kommentarer:

  1. Hvor er det også bare blevet fint, rigtig fine farver og mønstre sammen :-)
    Jeg har faktisk svært ved at vælge en favorit, synes de alle tre er skønne på hver sin måde ;-)
    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Tak, skal du have Karina - jeg er også rigtig glad for dem alle tre - og det var ungerne også, da vi prøvede dem på vej op i sommerhuset i mandags og hjem idag ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...