mandag den 20. februar 2012

Vi bytter...vil du bytte? #2

I vinterferien kom der et brev til mig med de fineste tapetrester fra Lone med bloggen Kram og Krea :-)

Lone og jeg har lavet en lille byttehandel, så tilgengæld for hendes rester, som jeg bl.a. skal bruge til en sættekasse til Helena, skal Lone have noget af mit børnetapet.

Det synes jeg er et rigtig godt eksempel på noget af det skønneste ved Blogland; nemlig det, at man kan finde nogle at bytte med, så man ikke hver gang behøver at betale en formue for materialer, når man skal igang med et nyt projekt - specielt ikke, når det kun er mindre stykker, man er ude efter ;-)

Hvis du står og mangler noget retrobørnetapet, bytter jeg gerne med mindre stykker - du kan bare sende mig en mail på kreauglen@gmail.com

Mine fine tapetrester fra Lone :-)
Bytte-tapet 1
Bytte-tapet 2

Bytte-tapet 3
Bytte-tapet 4

2 kommentarer:

  1. Ja det er det bedste!
    Tak fordi du også gad bytte lidt minimega med mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep!

      Det var da så lidt - bytter gerne, for det er sjovt både at give og modtage pakker ;-)

      Velkommen til min blog - dejligt, at du vil læse med :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...