fredag den 3. februar 2012

Vi deler...

Jeg har delt et par retrostofkøb fra Wenche, Tusindfryd, og Marlene, Den Retro Husmoder, sammen med min søde kollega og veninde, Rikke, så stoflageret kan blive fyldt lidt op igen, uden pengepungen samtidig bliver helt tom ;-)

Hos Tusindfryd har vi investeret i to hele betræk - et blåt og et orange - som vi har fået hver en hel side af, så her er dejligt meget stof til nogle større projekter for en gangs skyld.

Den lilla pakke fra Marlene, Den Retro Husmoder, har vi delt i lige store dele, da det var nogle gode store stykker i klare farver. Vi mangler lige at "slås" om et enkelt lille stykke med fugle på lilla baggrund (samme motiv som det brune med fugle fra mit udsalg hos Kirkesjov..), men det er jeg sikker på, at vi nok skal klare at blive enige om :-D

Da jeg så billederne af den lilla stofpakke, drømte jeg straks om at sy en nederdel med forsk. stofbaner til Helena, men stoffet holder vist ikke til det hårde liv, det er, at sidde på en 4-årigs krop, da det desværre er lidt tyndslidt. Det er dog fint til andre patchworkprojekter, så nu må jeg i tænkeboks og finde ud af, hvad jeg så skal sy ud af det...

Betræk fra Tusindfryd, hvor jeg har lånt billederne fra, da vi venter på pakken...


Lilla stofpakke fra Den Retro Husmoder

2 kommentarer:

  1. Ih hvor skønt og det er da fantastisk at få hylderne fyldt op med stof i skønne farver. Har også selv lige investeret i lidt nyt, dog i små stykker.
    Jeg har givet dig en award. Du kan læse nærmere på min blog; http://hyggekisten.blogspot.com/.

    God weekend
    Kh Christina (Hyggekisten)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt med lidt "nyt" til hylderne ;-)

      Tak, for awarden, men nej tak - jeg går ud fra, at du ikke har set, at dette er en award free blog (logo i højre side efter min mail...), da jeg ikke bryder mig om "kædebrevsdelen" ved awards.

      Jeg er rigtig glad for, at du og andre finder min blog værd at læse, og det er award nok i mine øjne, hvis du forstår, hvad jeg mener ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...