torsdag den 22. marts 2012

Børnenes Dag...og mors ;-)

Idag har jeg nydt det gode vejr sammen med ungerne, der har holdt fri fra børnehaven, og så har vi været til Børnenes Dag i Skoringen og shoppe sko, gummistøvler og sandaler.

Vi tog tidligt afsted, så vi havde det største udvalg at vælge imellem - Skoringen har nemlig 2 par sko/sandaler for det dyreste pars pris på udvalgte modeller tors, fre og lør i denne uge. Det er jo også værd at tage med, når man har to børn, der mangler det hele ;-)

Her er, hvad vi fik købt - og moderen fik også et par turkise sneakers (dem købte jeg nu igår sammen med min søster, for når man er alene afsted med tre børn, så er der nok at se til!).

Og så kørte vi en tur i Strandparken bagefter og legede på den store legeplads, som beløning for, at de havde opført sig fint i skobutikken, puha :-) Her spiste vi også STORE pølsehorn fra bageren og prøvede nogle af Kropsskiltene, som jeg har været med til at etablere i parken, inden jeg gik på barsel sidste år i maj.

Hvis du kommer en tur til Holbæk, vil jeg varmt anbefale dig at besøge Strandparken, som udover den store legeplads og Kropsskiltene, også byder på en unik placering lige ved siden af Holbæk Fjord, Søbadet Venedig og Hamam, Tyrkisk Bad.

- Har du også fået købt forårssko og sandaler til dine børn/dig selv?

Dagens køb - madkasserne fik vi gratis med ;-)
Helena leger Antenne snegl/Kildeaber med Olafur Eliassons pavillon bagved
På tur i Strandparken/Udsigt til Søbadet Venedig og Hamam, Tyrkisk Bad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...