onsdag den 14. marts 2012

Gartner, æbler og ♥

Når Filip giver sin mor tiden (=sover en god formiddagslur), så er der ikke langt fra idé til handling, og som lovet i dette indlæg, så er her en pude med gartner, æbler og hjerter i en skøn blanding :-)

Gartnerstoffet og æblerne er fra Maria, Retro & Vintage, de små hjerter/prikker er fra Trine, Søhesten, og de røde Graziela hjerter på bagsiden er købt hos Malika & Rosa. Puden har lynlås i bunden, som er syet efter Kirkesjov DIY om lynlåse.

Gartnerpuden er blevet Davids (min den mellemste bukkebruse), og den står nu og pynter på hans seng sammen med puden med Grazielas orange/gule æbler og tal/dyr, som jeg tidligere har syet til ham. Han hygger sig vældigt med den, og vi er blevet enige om, at det er bedstefar, som er ude i haven i sommerhuset og har plukket blomster til bedste - jo jo, der er mange gode historier i de puder ;-)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det synes David vist også, for han er faldet i søvn med hovedet på "bedstefar" her til aften og nægtede at aflevere den ;-)

      Slet
  2. Altså hvor er det bare fint!! Skønt at se hjerterne i action:-) Meget inspirerende også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik' - vi nyder den også hver dag, David og jeg ;-)

      Skønt, at du ikke skulle bruge hjerterne mere - og selv tak for inspiration - jeg følger jo ivrigt med på din skønne blog, for der er mange guldkorn, og så elsker jeg jo dine loppefund :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...