onsdag den 21. marts 2012

Jeg ♥ retro

Ups, jeg er sørme kommet til at købe lidt mere retrostof til samlingen ;-)

Denne gang har jeg handlet med Josefine, der har bloggen Loptimist.

Det var et rent tilfælde, at jeg fandt vej til Josefines skønne blog; jeg læste nemlig et indlæg på Helenes blog, Når genbrug bliver til guld, hvor hun henviste til andre blogs, som havde samme kærlighed til loppefund som hende, herunder Loptimist.

I dette indlæg var der henvisning til mange skønne blogs - men på Josefines blog blev jeg hængende lidt længere, specielt da mine øje faldt på dette skønne dynebetræk i lilla nuancer og pudebetrækket i grøn/turkis :-)

Josefine viser jævnligt nogle af alle de fine kup, hun formår at gøre i diverse genbrugsbutikker/på loppemarkeder frem på sin blog, så pas på, hvis du smutter en tur forbi, for det er godt nok nogle skønne ting, hun får med sig hjem, som man godt kan blive lidt misundelig over!

Og så var jeg lige et smut i KommuneKram sammen med min søster i dag, som afslutning på en skøn bytur (TAK, søster ♥), og her faldt jeg for dette labre 70'er badehåndklæde i orange/gule nuancer til en 5'er :-) Mon ikke det kan transformeres til et dejligt pusleunderlag til mindstemanden?

Farverne er mere klare/varme i virkeligheden end på billedet...

9 kommentarer:

  1. Årh, det er godt nok fint det lilla og det blå :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik' - og så er det i nærmest perfekt stand, så jeg føler mig faktisk ret heldig lige nu over, at jeg måtte købe dem af Josefine ;-)

      Slet
  2. Tak i lige måde schwesterlein <3 Og vi bliver da bare SÅ seje med vores nye "søster sneakers"!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :o)

      Jep - regner med at de skal luftes i morgen, når jeg skal rende efter ungerne imorgen i Skoringen til Børnenes Skodag :-D

      Slet
  3. Er glad for at se, at stoffet er kommet sikkert frem... Håber du får rigtig meget glæde af dem :)

    ...Og vil da meget gerne høre hvad du får brugt dem til ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg sikker på, at jeg gør - og jeg skal nok vise frem, hvad jeg får syet af dem ;-)

      Slet
  4. :-) du er heldig hver gang...
    Det er skønne farver, lige dig!

    Jeg glæder mig til at høre om projekter du skal i gang med.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg følte mig også ret heldig, for jeg elsker jo aquafarver og lilla ;-)

      Knus

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...