mandag den 12. marts 2012

Knapper

I ungernes børnehave har de efterlyst knapper til forsk. krea-projekter, så min mor gik hjem og ledte i sine gemmer, og vupti kom hun med en stor kasse!

Heldigvis for mig (og uheldigvis for børnehaven ;-)), så syntes hun da lige, at jeg skulle kigge i den og se, om der var nogle af dem, som jeg kunne bruge, for nøj manner, der var mange fine :-)

Børnehaven får selvfølgelig "de sørgelige rester", primært små skjorteknapper i alle afskygninger, for dem får jeg ikke brug, så nu håber jeg, at de kan bruge dem, og at de kan indgå i ungernes mange fine projekter...en lille telefon savet ud af genbrugstræ i værkstedet kan da sagtens bruge nogle fine knapper til taster, eller som øjne på en påskekylling, ja mulighederne er mange, når bare fantasien er der!

Jeg kan huske, at jeg som barn hyggede mig med at beundre alle min mors fine knapper, sorterede dem og legede lege med dem - ja, på en mærkelig måde var de yderst dragende...sådan havde Helena og David det også, da de så kassen, og de måtte straks lede, sortere og lege med dem - nøjagtig som jeg gjorde i min barndom, sjovt ik'?

Gad vide, om det ikke er deres flotte farver og former, som straks appellerer til os - døm selv på billederne herunder og find dine favoritter :-)

Mine favoritter er børneknapperne, som der stort set kun er en af i hver farve/motiv


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...