fredag den 2. marts 2012

Shopping til MIG...og lidt til Helena ;-)

I dag har Filip og jeg været en tur i Holbæk til lægen for at få kontrolleret hans ører, for han sover stadig dårligt om natten/tager korte lure, så jeg mistænkte, at den var gal med væske i ørerne. Det var der - men heldigvis ingen rødme/irritation, så lægen rådede mig til smertelindring med Panodil til natten, og ellers bliver det jo bedre, når han ikke er forkølet...Det ved jeg ligesom godt, men med to større søskende i institution, hvornår er de så IKKE forkølede?!

Energien/lysten til de vilde krea-projekter er der derfor stadig ikke, når man er i konstant søvnunderskud - men derfor kan man jo godt købe ind til, når den vender tilbage, ik ;-)

Jeg har derfor investeret i lidt liberty-look-a-like stof hos Stof2000, som skal bruges til en etagekjole til MIG, for en gangs skyld, og lidt til Helena til en forårs-/sommerkjole, for med det dejlige solskinsvejr, så er det jo bare ben og bare tæer, der venter os inden for ikke så mange måneder, og vintertøj og sko skal snart pakkes laaaangt væk...SKØNT!

I vinterferien købte jeg et par Only jeans, da jeg var en tur i Nykøbing Sj. på shopping med min storesøster, og de sidder supergodt, så dem måtte jeg også lige have et par til af, og til 199.95,- så passede de også fint til min pengepung ;-)

Smuttede lige en ose-tur i Name It, der ligger lige ved siden af ONLY i Holbæk. Her osede jeg altså kun, men fik tilgengæld deres fine gratis magasin med hjem. Der er mange gode ting/inspiration i - og af alle steder! - var der sørme også en artikel lige for naturvejlederen med opfordring om at tage sine børn på tur i naturen! Jamen, hvad kan man da ikke finde i den slags magasiner ;-)

Og så har Småfolk -20% på udvalgte designs tors-lør i denne uge, så det blev til en langærmet bluse med æbleprintet i multifarver til Helena, som jo snart har fødselsdag (d. 7/4) :-) I Småfolk fik jeg også et engelsk, gratis magasin med hjem med børnetøj af alle de store designere; jeg er vist ved at blive for gammel, for det er sgu ikke BØRNEtøj, men minivoksne - men anyway - der var da også en artikel med nogle fine lamper i syltetøjsglas, som børnene selv kan lave, og som jeg egentlig synes er meget fin, så helt skidt var det ikke ;-)

Og så kørte vi hjem, for nu gad Filip altså ikke at være på shopping mere...vræææl!

God weekend til dig min kære læser :-)

Liberty-look-a-like stofferne fra Stof 2000 (mine er de tre nederste...)
Dagens indkøb - shit, glemte at få vitaminpillerne fra Matas med :-D
Artikel i Name It's familielivstilsmagasin forår 2012
Artikel i "JUNIOR - The world's finest parenting magazine" - fancy titel ;-)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt, vi var også nede i byen i dag og var også i Småfolk og fik OGSÅ det der gratis magasin med, og jeg tænkte det samme som dig....godt vi har småfolk og andre lignende mærker, jeg synes børn skal have tøj på der må blive beskidt og som de kan bevæge sig i.
    Gad vide om vi så hinanden?
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK - så var det altså ikke kun mig, der var gammeldags - og ja helt enig: børn skal have tøj på, som de kan bevæge sig i, og som kan tåle at blive brugt= vasket mange gange, for det er der i hvert fald behov for her ;-)

      Jeg så dig faktisk godt i Småfolk, men turde ikke sige hej til dig, fordi jeg var bange for, at det ville virke lidt "stalker-agtigt" at sige, at jeg kendte dig fra din blog ;-)

      Jeg kender dig jo ikke i den virkelige verden - måske er det sådan, at de kendte har det, når fremmede mennesker antaster dem på gaden - men jeg havde rigtig meget lyst til at give mig til kende, for det er jo skønt at møde andre, som har mange af de samme interesser og passion for retrostoffer, som jeg har, og fedt, at vi ovenikøbet bor i samme by :o)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...