mandag den 19. marts 2012

Stort & småt...

Hermed premiere på en ny serie af indlæg, Stort & småt, fra min og min families hverdag inspireret af Lullaby & La La og Æbleblomst :-)

God mandag til dig!


Retrostofbunken vokser støt lige for tiden - og nye projekter overvejes...
Perlehyasinterne på mit spisebord - elsker deres blå farve :-)
Nye lapper på Davids bukser - raske drenge laver nemlig huller på knæene!
Troldhassel i blomst og Pandemonium, der nyder forårssolen og blæsten...
Filip har lige spist rugbrødshapser - og krummet på gulvet, he he mor!
Aslan flader ud efter at have ædt Filips krummer på gulvet ;-)

4 kommentarer:

  1. Det bare så hyggeligt hos dig! Glæder mig til næste hygge møde med dig :0)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde - næste gang må vi altså også få lavet noget krea og ikke kun snakke ;-)

      Slet
  2. skønne billeder. og rigtig frækt smil på knægten :o)

    og så var der et billede af Aslan forfra. Hvor ser han dog dejlig ud. :o)

    :o) Linda
    boldreel.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Linda :o)

      Ja, jeg måtte jo hellere få sat et billede på af hundemanden også, så du kunne se ham forfra - man må jo høre på, hvad læserne ønsker ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...